Biznis profil na društvenim mrežama - zašto i kako? - Digital2

Biznis profil na društvenim mrežama – zašto i kako?

Marketing. Kako ga raditi? Znamo da vizit kartice izgubimo, flajer bacimo u prvu kantu za smeće čim ga dobijemo, časopise mali broj ljudi čita, a televizija je i dalje mnogima nedostižna. I nema veze što je televizija nedostižna- sve je manje ljudi gleda. Ali, tu je internet!

Korišćenje interneta deo je svakodnevnice ljudi, a istraživanja pokazuju da skoro trećina svetske populacije ima profil i aktivno koristi društvene mreže. Usled ovih okolnosti, društvene mreže se pretvaraju u marketinške gigante, jer marketingom ciljamo ljude, zar ne?

Tako:

1. Samo na Instagramu postoji preko 25 miliona biznis profila.

2. Preko 60% korisnika Instagrama izjavljuje da je za odredjeni proizvod/uslugu saznalo preko Instagrama.

3. Oko 75% korisnika Instagrama kontaktira firmu kada vidi objavu na njihovom profilu.

4. 1/3 korisnika Instagrama su odrasli, pa društvene mreže nisu ,,samo za decu i mlade“.

 Da li je logično da sve ovo zanemarimo i delimo flajere na ulici?

Naravno da nije, posebno kada vidite sve one vizuelno lepo uredjene i uspešne biznis profile. I tako se vi odlučite da napravite biznis profil svoje firme! E sad, tu postoje tri scenarija.

Prvi je da ne znate ništa ili znate osnovno o društvenim mrežama i vodjenju biznis profila na njima, nemate vremena  i ne želite da učite o tome. I to je u redu, ali to ne znači da vašoj firmi ne treba efektivan biznis profil.

Drugi je da koristite društvene mreže, otprilike znate kako se vodi biznis profil, prošli ste neke kurseve ili samo čitali savete marketinških stručnjaka o tome, imate vremena i volje, ali opet- fale vam ideje, kreativnost. I to je u redu, nemamo svi razvijenu maštu i kreativnost.

I treći je da sve to znate, kreativni ste, voljni da vodite svoj biznis profil, ali nemate vremena. Logično, jer efikasno i efektivno vodjenje biznis profila iziskuje vreme i posvećenost, pa predstavlja posao za sebe.

Ako se pronalazite u jednom od ova tri scenarija, potrebna vam je naša pomoć!

Biznis profili na društvenim mrežama mogu značajno da unaprede poslovanje, ali samo ako su vodjeni na pravi način. Zato vaš biznis profil mora da zadovoljava vizuelni i socijalni karakter društvenih mreža.

Šta to znači?

Sadržaj koji postavljate mora biti vizuelno primamljiv i autentičan, ali i da jasno govori o vašoj firmi- čime se bavite, kakve proizvode/usluge nudite, na koji način ih proizvodite, koje vrednosti i principe poslovanja zastupate. I da na sve to budete spremni za interakciju sa potencijalnim kupcima/klijentima- odgovarate na njihova pitanja, animirate ih i sami podstičete interakciju kako bi vam ostali lojalni i preporučili vas!

Uspešni biznis profili koji su vam uzori, uspešni su baš zbog toga što su se prilagodili karakteru društvenih mreža- da bude lepo i da navodi ljude da komentarišu! Upravo su ovo karakteristike biznis profila koje zadržavaju klijente i uz kvalitet vaših proizvoda/usluga donose njihovu lojalnost!

Ali, sve ovo zahteva kreativne ideje i posvećenost, jednom rečju- vreme. Zato, mi ovo obavljamo umesto vas! Uz vašu saradnju, naravno, zato što niko bolje od vas ne poznaje vašu firmu!

Dozvolite nam da vas upoznamo kako bi vas i vaša ciljna populacija upoznala!

Tim Digital2 je tu za vas!